'blog' name='all-head-content'/> Η τάξη που πετάει: Περιγράφω ένα ζώο

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Περιγράφω ένα ζώο

Περιγραφή του δικού μας ζώου ή ενός ζώου που έχουμε γνωρίσει







Για να περιγράψουμε το δικό μας ζώο ή ένα ζώο που έχουμε γνωρίσει, μπορού­με να αναφέρουμε  τα γενικά χαρακτηριστικά του ζώου, και, στη συνέχεια, να δώσουμε πιο συγκεκριμένες πληροφορίες χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν πιο πολλά επίθετα:
*    Πότε και πώς το αποκτήσαμε;
*    Πώς είναι; (εξωτερική περιγραφή)
*     Ποιο είναι το όνομά του και πόσο χρονών είναι;
*    Πώς περνάμε μαζί του;
*    Ένα περιστατικό από τη ζωή μας μαζί του
      που ήταν σημαντικό.
*    Σκέψεις και συναισθήματα γι' αυτό.

"Ο φίλος μου ο Λίο"

Δε συμπαθούσα τα σκυλιά μέχρι που γνώρισα το Λίο, το σκύλο της θείας μου, που είναι ένα γλυκό, σκανταλιάρικο σκυλάκι.

          Ο Λίο είναι ένα σκυλί ράτσας κόκερ – σπάνιελ δηλαδή, είναι ένα μικρόσωμο, με μακρύ κορμό σκυλάκι. Το χρώμα του είναι καφέ και το τρίχωμά του είναι κοντό και απαλό. Αυτό που μου αρέσει στο Λίο είναι τα μακριά του αυτιά γιατί είναι στοιχείο της ράτσας του. Είναι πολύ χαδιάρικο και πιστό στον ιδιοκτήτη του. Ακολουθεί τη θεία μου όπου κι αν πάει και τρίβεται συνέχεια στα πόδια της αναζητώντας τα χάδια της. Είναι αρκετά έξυπνος και φιλικός. Του αρέσει να παίζει με παιδιά και από τη χαρά του κουνάει συνέχεια την ουρά του.

          Η επιθετικότητά του, όμως, όταν θυμώνει, μας ενοχλεί πολύ. Όταν δεν έχει όρεξη να φάει το φαγητό του, μουτρώνει και πηγαίνει σ' ένα μέρος του σπιτιού. Τις βραδιές που μας επισκέπτεται κόσμος, νιώθει πολύ άβολα και δεν τους βλέπει με καλό μάτι.

          Μια τέτοια βραδιά γνώρισα κι εγώ το Λίο και μου συμπεριφέρθηκε λίγο επιθετικά. Με κυνηγούσε σ' όλο το σπίτι μανιασμένα και πέρασα ένα βράδυ εφιαλτικό. Μετά από ένα μήνα γνωριμίας και προσπάθειας, έχω καταφέρει να με γνωρίσει και να με εμπιστευθεί.

       Μερικές φορές με τρομάζει γαβγίζοντας δίπλα μου και κυνηγώντας με. Επίσης, γαβγίζει και τρομάζει το καναρίνι μας χωρίς κάποιο λόγο!

       Αγαπώ αυτό το σκυλί και το θεωρώ μέλος της οικογένειας μου τώρα πια. Δε θα 'θελα να το αποχωριστώ ποτέ.                                                                            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου